چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سنجش ارزش ویژه برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سنجش ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات نظری ارزش ویژه برند
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سنجش ارزش ویژه برند

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه

 4-1-2مفهوم ارزش ویژه برند

از اواخر دهه 1980 و با مطرح شدن فلسفه مدیریت ارزش محور، ارزش ویژه برند به یكی از مفاهیم كلیدی بازاریابی هم در بحث تئوری‌های مدیریتی و هم در بحث وظایف مدیریتی تبدیل شده است. (سرینواسان و همكاران،[1] 2005). موضوع برند بحث بسیار وسیعی است كه در برخی از كشورهای جهان حتی به عنوان یك رشته تحصیلی مجزا در سطح كارشناسی ارشد و دكتری ارائه می‌شود. و این در حالی است كه بسیاری از مردم ایران و حتی آنهایی كه تحصیلات دانشگاهی دارند با مفهوم برند آشنایی ندارند و اغلب برند را به عنوان مارك تجاری و یا سایر اجزاء برند در نظر می‌گیرند. ارزش ویژه برند به عنوان یكی از پیامدهای برند و برندسازی مطرح می‌شود و یكی از موضوعاتی است كه طی 20 سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است و این خود باعث شده كه تحقیقات بسیار زیادی در سطح جهان در رابطه با ارزش ویژه برند (به عنوان مثال، تاكنون احتمالاً بیش از 300 مدل در رابطه با ارزش ویژه برند ارائه شده است) انجام شود.

برند، دارائی با ارزشی است و در گذر زمان می­بینیم که سرمایه­گذاری­های کلانی برروی آن صورت گرفته است. حرکت­هایی که برای نخستین بار ارزش ویژه برند را نمایان نمود، دو حرکت غیرعادی بود. یکی در سال 1985 و دیگری در سال 1987 بود. در سال 1985 میلادی، رِکیت و کُلمن[2] بهای خوبی را برای خرید سرقفلی[3] برند ایرویک[4] از سیبا- گایگی[5] پرداخت کردند و این بهای پرداختی به خاطر موارد غیرقابل تعریفی مانند ارزش مشتریان این برند و ارزش ویژه برند بود. در سال 1987، گرندمت[6]، شرکت هیوبلین[7] را که صاحب برند اِسمیرنُف[8] بود خریداری نمود. گرندمت اعلان کرد که برای برندهای جدیدش 599 میلیون فرانک در ترازنامه منظور خواهد کرد. این دو حرکت غیرمعمول بودند ولی انقلابی نبودند. انقلاب واقعی در عرصه ارزش ویژه برند زمانی رخ داد که فیلیپ موریس[9] در سال 1988 مبلغ 9/12 میلیارد دلار برای خرید شرکت مواد غذایی گرفت[10] پرداخت کرد. این مبلغ 4 برابر ارزش دفتری دارائی­های ملموس آن شرکت بود (شورتون، 2002، ص، 65).

در اوایل دهه 80، مدیران بازاریابی در آمریکا از واژه ارزش ویژه برند برای نخستین بار استفاده کردند (باروایز[11]، 1993). بعدها افراد آکادمیک نیز از این اصطلاح استفاده کردند-( لوتسر[12] در سال 1998، فرگوهر[13] در سال 1989، آکر در سال 1991، آمبلر[14] در سال 1992 و کلر در سال 1993.) از اواخر دهه 80 به علت رایج شدن فلسفه مدیریت ارزش مدار، ارزش ویژه برند- چه در تئوری و چه در عمل- به یکی از مفاهیم مهم بازاریابی در عرصه مدیریت تبدیل شد. نیاز به سنجش ارزش ویژه برند منجر به ایجاد مدل­های بسیار در نقاط مختلف جهان شده است. تا سال 2005 بیش از 300 مدل مختلف ایجاد شده است. بیشتر این مدل­ها بر دیدگاه مصرف­کننده و خریدار تمرکز دارند (بِرمن، جاست- بنز و ریلی[15]، 2008).

ارزش ویژه برند در سال 1988 توسط موسسه علوم بازاریابی امریکا[16] به این صورت تعریف شد که مجموعه­ای است از رفتارها و ارتباطات مصرف­کننده­ی برند، اعضای شبکه و کانال برند و شرکت مادر که موجب می­شود برند بتواند سود بیشتری نسبت به زمانی که بدون نام برند باشد کسب کند (لوتسر، 1988). یک سال بعد، فرگوهر ارزش ویژه برند را به عنوان ارزش افزوده شده به شرکت، تجارت و یا مصرف­کننده­ای که کالای همراه با برند را خریداری می­کند معرفی کرد (فرگوهر، 1989). در تعریف ساده و در عین حال عمیق اَمبلر، ارزش ویژه برند چیزی است که ما در سر خود داریم و همراهمان است (اَمبلر، 1992). ارزش ویژه برند ارزش افزوده­ای است که با محصولات و خدمات همراه می­شود. آکر ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه­ای از دارایی­ها و تعهداتی که با نام و سمبل (علامت) برند مرتبط است تعریف کرد (آکر، 1991). این ارزش می­تواند در قالب نحوه­ی نگرش، احساس و عمل مشتریان در ارتباط با برند انعکاس یافته یا در قیمت­ها، سهم بازار و سودی که برند برای شرکت به ارمغان می­آورد منعکس شود. ارزش ویژه برند یک دارایی غیرقابل لمس و بسیار مهم برای شرکت­ها است که هم ارزش مالی و هم ارزش روانشناختی دارد (کاتلر و کلر، 2007، ص 276).

 

در ذیل تعاریف دیگری از ارزش ویژه برند آمده است:

– تعریف واژه ­نامه بین­المللی بازاریابی[17] از ارزش ویژه برند:

ارزش­ها، دارائی­ها سرمایه­ها و ادراکات مربوط به یک محصول، خدمت یا ایده که به آن اختصاص می­یابد و به وسیله سازنده­ی آن محصول، خدمت یا ایده ترویج داده می­شود. ارزش ویژه برند به تعهدات و مسئولیت­هایی که با برند مرتبط است نیز اطلاق می­شود (یادین، 2002، ص 53).

– تعریف دیدگاه (مصرف­کننده) محور[18] از ارزش ویژه برند:

ارزش ویژه برند، وضعیت و قدرت برند و توانایی آن برای برآورده­کردن و بالابردن انتظاراتی است که   مصرف­کنندگان از این انتظارات برای تعریف گروه محصول ایده­آل[19] استفاده می­برند و این خود بیانگر این است که چگونه مصرف­کنندگان گروه محصول را می­بینند و چگونه پیشنهادات گروه محصول را مقایسه می­کنند و سرانجام اینکه به خرید این گروه از محصول می­پردازند (پسیکف[20]، 2006، ص 30).

– تعریف نیکولینو[21] (2001، ص77) از ارزش ویژه برند:

ارزش ویژه برند، مجموعه تمام ارزش­های متفاوتی است که افراد به نام یک برند اضافه می­کنند که این ارزش­ها می­تواند ترکیبی انتخابی از فاکتورهای کارکردی و احساسی باشد. ارزش ویژه برند ناملموس است و در ذهن افراد قراردارد. در عین حال قابل تبدیل شده به پول است.

موسسه علمی بازاریابی[22] ارزش ویژه برند را چنین تعریف می‌كند:

مجموعه‌ای از تداعی‌ها و رفتارها در بخش مشتریان برند، اعضای كانال و شركت مادر كه به برند امكان می‌دهد میزان بیشتری درآمد داشته باشد یا حاشیه سود بیشتری نسبت به زمانی كه بدون برند است داشته باشد و این به برند مزیت قوی، پایا و متمایزی را در مقابل رقبا می‌دهد (گردن،[23] 2002).

ارزش ویژه برند منفعت فزاینده و ارزش افزوده به یك محصول، توسط نام آن برند است مانند كوك، لیویلس، كداك و نایك[24] (فركوهار، هان و لجیری،[25] 1991). از زمانی كه «ارزش ویژه برند» مطرح شد، توجه رو به رشدی در میان پژوهشگران و فعالان بازاریابی نسبت به آن بوده است (كوب والگرن و همكاران،[26] 1995)، كه همین مسئله باعث پیدایش تعاریف زیادی از ارزش ویژه برند شده است: ارزش افزوده توسط نام برند (كوب والگرن و همكاران، 1995) منفعت فزاینده (كاماكورا و راسل،[27] 1993)، تفاوت بین ترجیح كلی برند و ترجیح چند ویژگی مبتنی بر سطوح ویژگی اندازه‌گیری شده هدف‌دار (پارك و سرینیواسان،[28] 1994) و كیفیت كلی و تمایل انتخاب (آگروال و رائو،[29] 1996).

از دیدگاه مشتری محور، كلر[30] (1993) ارزش ویژه برند را به عنوان تأثیرات متمایز تعریف می‌كند كه دانش برند بر پاسخ مشتری به بازاریابی برند دارد (ارزش ویژه برند مشتری محور).

براساس میزان ارزش ویژه برند، پروفسور دیوید آكر (1991)، رهبر آكادمیك در مدیریت برند، آن‌را به عنوان مجموعه‌ای از دارایی‌ها و تعهدات مرتبط با یك برند، نام آن، و سمبلی مفهوم‌سازی می‌كند كه به ارزشی كه توسط محصول یا خدمت برای شركت یا مشتریان شركت فراهم شده است، اضافه و یا از آن كاسته می‌شود.

مك كوئین[31] (1991)، ارزش ویژه برند را به عنوان تفاوت بین ارزش محصول برند‌دار برای مشتری و ارزش آن بدون برندگذاری تعریف می‌كند.با توجه به دیدگاه رفتاری مشتری محور ارزش ویژه برند، یو و دانته[32] (2001)، ارزش ویژه برند را به عنوان پاسخ‌های مختلف مصرف‌كنندگان بین یك برند اصلی[33] و یك محصول بی‌برند زمانی كه هر دو، سطح مشابهی از مشوق‌های بازاریابی و ویژگی‌های محصول دارند، تعریف می‌كنند.

و نهایتاً اینكه، ارزش ویژه برند، ارزش افزوده‌ای است كه بر محصولات یا خدمات اعطا می‌گردد. ارزش ویژه برند، ممكن است در طریق تفكر مشتریان، احساس و عمل در قبال برند نمایان شود همچنان كه در قیمت‌ها، سهم بازار و سودآوری، برند برای شركت به ارمغان بیاورد (كاتلر و كلر،[34] 2008).

در جدول شماره 1 تعاریف ارزش ویژه برند برخی از محققان به‌طور خلاصه آورده شده است:

جدول شماره 1: تعاریف ارزش ویژه برند از نقطه‌نظر صاحب‌نظران مختلف

نام محقق

تعریف ارزش ویژه برند

آكر

مجموعه‌ای از دارایی‌های برند و تعهدات مربوط به یك برند، نام و نشان آنكه به ارزش فراهم شده برای محصول یا خدمت برای شركت و یا مشتریان آن شركت اضافه می‌شود و یا از آن كاسته می‌شود

دی چرناتونی و مك دونالد[35]

ویژگی متمایزی كه تحت برند قرار دارد و ارزش افزایش یافته‌ای به ترازنامه شركت می‌دهد

فركوهار[36]

ارزش افزوده‌ای كه برند فرض شده به یك محصول اعطا می‌كند

كلر

تاثیر متمایز دانش برند بر پاسخ مصرف‌كننده به فعایت بازاریابی

 

پارك و سرینواسان

ترجیح نموی اعطا شده توسط برند به محصول، زمانی كه توسط یك مشتری فردی درك شده است

سایمون و سالیوان[37]

جریانات نقدی نموی كه به دلیل سرمایه‌گذاری بر روی برند روی می‌دهد

سرینواسان[38]

جزئی از ترجیح كلی كه توسط ویژگی‌هایی كه به‌طور عینی اندازه‌گیری شده، بیان نمی‌شود

سوایت و همكاران[39]

معادل‌سازی مالی استفاده كلی مصرف‌كننده‌ای كه یك برند را می‌گیرد

دیویس[40] منتزر

ارزشی كه برای شركت به دلیل ارتباط محكم بین برند شركت و برندهای مشتریان ایجاد می‌شود

 

[1] – Srinivasan et al.

[2] – Reckitt & Colman

[3] – Goodwill

[4] – Airwick

[5] – Ciba-Geigy

[6] -Grand Met

[7] – Heublein

[8] – Smirnoff

[9] – Philip Morris

[10] – Kraft

[11] – Barwise

[12] – Leuthesser

[13] – Farquhar

[14] – Ambler

[15] – Burmann, Jost- Benz, & Riley.

[16] – Anerican Marketing Science Institute

[17] – International Dictionary of Marketing.

[18] – Consumer Insight- Driven Definition of Brand Equity.

[19] – Category Ideal.

[20] – Passikoff.

[21] – Nicolion

[22] – The Marketing Science Institute.

[23] – Alastair Gordon.

[24] – Coke, Kodak, Levi’s, Nike.

[25] – Farquhar, Han, and Ljiri.

[26] – Cobb- Walgren et al.

[27] – Kamakuraand Russell.

[28] – Park and Srinivasan.

[29] – Agarwal and Rao, 1996.

[30] – Keller

[31] – McQueen.

[32] – Yoo, Dothu.

[33] – Focal.

[34] – Kotler and Keller.

[35] – DeChernatony and McDonald.

[36] – Farquhar.

[37] – Simon and Sullivan.

[38] – Srinivasan.

[39] – Swait, Erdem, Louviere and Dubelaar.

[40] – Davis and Mentzer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق 

مقدمه 10

2-1- مفاهیم برند 11 

2-1-1- اهمیت برند 13

2-1-2- ارزش اقتصادی برند 16

2-1-3- برندینگ 16

2-1-3-1- برندینگ خدمات  17

2-1-4- مفهوم ارزش ویژه برند 23

2-1-5- اهمیت ارزش ویژه برند  28

2-1-6- رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند  30

2-1-6-1- رویکرد درون به بیرون  30

2-1-6-2- رویکرد بیرون به درون  33

2-1-6-3- رویکرد ترکییی 45

2-1-7-1- مدل ارزش ویژه برند آکر 49

2-1-7-2- مدل ارزش ویژه برند کلر 67

2-1-7-3- مدل ارزیابی دارایی برند رابکیم 70

2-1-7-4- مدل ایکویتر برند 72

2-1-7-5- مدل اینتر برند 72

2-1-7-6- مدل برندز 73

2-1-7-7- مدل رزونانس برند  74

2-1-8- مدل مفهومی تحقیق 79

2-1-9- چهارچوب نظری تحقیق 80

2-1-10- آشنایی با صنعت بیمه 83

2-1-10-1- مفاهیم بیمه 85

2-1-10-2- تاریخچه بیمه 87

2-1-10-3- خصوصی سازی صنعت بیمه  90

2-1-10-4- طرح تحول صنعت بیمه 91

2-1-11- پیشینه تحقیق 94

2-1-11-1- مروری بر تحقیقات گذشته خارجی 94

2-1-11-2- مروری بر تحقیقات گذشته داخلی 95

 

 

منابع

 

 

شکل‌ها

شکل 2-2- مدل نتمیر و همکاران 41

شکل 2-3- مدل تیلور و همکاران 42

شکل 2-4- دسته بندی رویکرد ارزش ویژه برند والستر 43

شکل 2-5- مدل ارزیابی ارزش ویژه برند جهانی 47

شکل 2-6- چگونه ارزش ویژه برند ارزش زایی میک ند 51

شکل 2-7- ابعاد دانش برند کلر 68

شکل 2-8- مدل برند یانگ و رابیم 72

شکل 2-9- هرم رزونانس برند 77

 

جداول

جدول 2-2- تحقیقات انجام شده بر روی ارزش ویژه برندکیم و کیم 48

 

نمودارها

نمودار 2-1- ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات 23

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

  • ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP

    ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP پایان نامه erp پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمانی پایان نامه عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP پیاده سازی موفق سیستم برنامه ریزی منابع سازمان پایان نامه…

  • ارزیابی اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک

    ارزیابی اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک توانمندسازی منابع انسانی تاثیر توانمندسازی بر عملکرد کارکنان اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک تاثیر توانمندسازی منابع انسانی بر عملکرد سازمان دانلود پایان نامه توانمندسازی منابع انسانی ارزیابی اثرات توانمندسازی منابع…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی پیشینه نظری…

  • پرسشنامه بیان حالت صفت خشم اسپیلبرگر (STAXI-2)

    پرسشنامه بیان حالت صفت خشم اسپیلبرگر (STAXI-2) کلمات کلیدی : تفسیر پرسشنامه خشم اسپیلبرگر نمره گذاری پرسشنامه خشم اسپیلبرگر روایی و پایایی پرسشنامه خشم اسپیلبرگر پرسشنامه خشم صفت – حالت اسپیلبرگر پرسشنامه اضطراب امتحان اسپیلبرگر پرسشنامه استاندارد خشم اسپیلبرگر دانلود…

  • نگرش و موضع ایران در مورد تنگه هرمز

    نگرش و موضع ایران در مورد تنگه هرمز رژیم حقوقی تنگه هرمز مواضع ایران در مورد تنگه هرمز رژیم حقوقی تنگه هرمز از نگاه کنوانسیون 1958 ژنو رژیم حقوقی تنگه هرمز از نگاه کنوانسیون 1982 مونتگوبی رژیم حقوقی تنگه هرمز…

  • پاورپوینت موازنه بین ویژگی های کیفی اطلاعات : پارادوکس چهارچوب نظری گزارشگری مالی

    پاورپوینت موازنه بین ویژگی های کیفی اطلاعات : پارادوکس چهارچوب نظری گزارشگری مالی پاورپوینت موازنه بین ویژگی های کیفی اطلاعات پارادوکس چهارچوب نظری گزارشگری مالی موازنه بین ویژگی های کیفی اطلاعات ویژگیهای مرتبط بامحتوای اطلاعات ویژگیهای مرتبط با ارائه اطلاعات…

  • پروپوزال نقش آمریکا و اسرائیل در تغییرات سیاسی و امنیتی در کردستان

    پروپوزال نقش آمریکا و اسرائیل در تغییرات سیاسی و امنیتی در کردستان کلمات کلیدی : پروپوزال اسرائیل استراتژی اسرائیل در خاورمیانه پروپوزال تحولات کردستان عراق تحولات سیاسی و امنیتی کردستان عراق نقش آمریکا در تحولات سیاسی و امنیتی کردستان عراق…

  • منابع و کارکردهای فیزیولوژیک استرس

    منابع و کارکردهای فیزیولوژیک استرس کلمات کلیدی : الگوی استرس دیاتز منابع استرس و اضطراب کارکردهای فیزیولوژیک استرس نظریه های روانشناسی استرس نظریه های مختلف در مورد استرس عوامل موثر در بروز استرس پایان نامه استرس رفتن به سایت اصلی…

  • محاربه از نگاه اهل سنت و تشیع و بررسی آن در حقوق موضوعه ایران

    محاربه از نگاه اهل سنت و تشیع و بررسی آن در حقوق موضوعه ایران ارکان جرم محاربه جرم محاربه در قانون جدید محاربه در قانون مجازات اسلامی جدید محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 دانلود پایان نامه محاربه پایان نامه…

  • پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت

    پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت دانلود پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت تعریف مدیریت تقسیم بندی مکاتب مدیریت تئوری مدیریت علمی تئوری اداریون وظایف مدیران از نظر فایول تئوری بروکراسی ویژگیهای بروکراسی وبر معایب مدیریت…

  • شاخصهای اقتصادی و توزیع درآمد در میان کشورهای اسلامی

    شاخصهای اقتصادی و توزیع درآمد در میان کشورهای اسلامی توزیع درآمد ضریب جینی کشورهای اسلامی شاخصهای اقتصادی دانلود مقاله شاخصهای اقتصادی و توزیع درآمد در میان کشورهای اسلامی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بی تفاوتی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بی تفاوتی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی سازمانی مبانی نظری بی تفاوتی سازمانی پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی پیشینه داخلی بی تفاوتی سازمانی پیشینه خارجی بی تفاوتی سازمانی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت لاكتات و فعاليت بدني

    پاورپوینت لاكتات و فعاليت بدني کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت لاكتات و فعاليت بدني پاورپوینت لاكتات و فعاليت بدني لاكتات و فعاليت بدني اسيد لاکتيک آستانه لاکتات تعیین آستانه لاکتات ارزش آستانه لاکتات بالا تمرین استقامتی و آستانه لاکتات اندازه…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری سرمایه اجتماعی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری سرمایه اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی پیشینه داخلی سرمایه اجتماعی پیشینه خارجی سرمایه اجتماعی پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی پیشینه نظری…

  • مدیریت انبار کالا

    مدیریت انبار کالا انبار انبارداری دانلود پایان نامه مدیریت انبار کالا دانلود پایان نامه نحوه نگهداری کالا در انبار دانلود پایان نامه انبار دانلود پایان نامه مدیریت انبار دانلود پایان نامه انبارداری رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

  • پاورپوینت آشنایی و بررسی لامپ حبابی

    پاورپوینت آشنایی و بررسی لامپ حبابی پاورپوینت آشنایی و بررسی لامپ حبابی لامپ حبابی کاربرد های لامپ اجزای لامپ روش تولید لامپ-رشته حباب لامپ پایه لامپ مونتاژ حباب و پایه بهبود کیفیت ضعف های لامپ های حبابی راهکار برای کاهش…

  • بررسی تأثیر بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان

    بررسی تأثیر بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان بانکداری بانکداری اینترنتی مشتری بانک رضایت مشتری بررسی تأثیر بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان دانلود مقاله مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده رشته مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • فایل حسابداری مدیریت-بلوچر و فایل حل مسائل Blocher Cost-Management-a-Strategic-Emphasis

    فایل حسابداری مدیریت-بلوچر و فایل حل مسائل Blocher Cost-Management-a-Strategic-Emphasis فایل حسابداری مدیریت بلوچر فایل حل مسائل Blocher CostManagementaStrategicEmphasis رفتن به سایت اصلی فایل حسابداری مدیریت-بلوچر و فایل حل مسائل Blocher Cost-Management-a-Strategic-Emphasis -تماما به زبان اصلی   فایل حسابداری مدیریت-بلوچر به…

  • بررسی و تشریح الگوهای رایج هوش معنوی

    بررسی و تشریح الگوهای رایج هوش معنوی کلمات کلیدی : ابعاد هوش معنوی مدل های هوش معنوی مولفه های هوش معنوی هوش معنوی از دیدگاه اسلام نظریه های هوش معنوی الگوهای رایج هوش معنوی تحقیق درباره ی هوش معنوی پایان…

  • دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی حرفه ای

    دانلود پایان نامه در مورد خودکارآمدی حرفه ای کلمات کلیدی : پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای دانلود پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای پایان نامه در مورد خودکارآمدی حرفه ای موضوع پایان نامه در مورد خودکارآمدی حرفه ای…

  • مبانی ساختار سازمانی و تاثیر آی تی بر شکل گیری سازمان های الکترونیک

    مبانی ساختار سازمانی و تاثیر آی تی بر شکل گیری سازمان های الکترونیک دولت الکترونیک مبانی ساختار سازمانی دانلود پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان دانلود پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات شکل گیری سازمان های الکترونیک دانلود پایان نامه…

  • بررسی امور مالی مربوط به شرکت کربن ایران

    بررسی امور مالی مربوط به شرکت کربن ایران امور مالی شرکت کربن حسابداری شرکت کربن بررسی امور مالی شرکت کربن رفتن به سایت اصلی  با توجه به ماهیت کاری شرکت کربن ایران، تامین تکنولوژی و تجهیزات به کارگرفته شده جهت…

  • بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی

    بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی بازاریابی حسی بازاریابی رابطه مند مدل های بازاریابی مدل SWIPE تبلیغات دهان به دهان مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی دانلود پایان نامه بررسی مفاهیم…

  • پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان

    پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان پرسشنامه توانمندسازی مشتریان پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه توانمندسازی نام تجاری پرسشنامه جهت گیری بازار رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه دستیابی…

  • پاورپوینت برچسب گذاری تغذیه ای مواد غذایی

    پاورپوینت برچسب گذاری تغذیه ای مواد غذایی پاورپوینت برچسب گذاری تغذیه ای مواد غذایی ادعاهای تغذیه ای ادعاهای مربوط به کالری ادعاهای مربوط به قند ادعاهای مربوط به نمک ادعاهای مربوط به فیبر غذایی ادعاها در مورد چربی ادعاها در…