پرسشنامه تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

پرسشنامه تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

پرسشنامه ارزش ویژه برند
دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند
دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر
پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر
پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند
پرسشنامه برند سبز
پرسشنامه ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

 

 

چکیده

هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. 

 

جهت تجزیه  و  تحلیل داده  ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته  ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه  ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه  ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.

 

 

 

پرسشنامه در قالب 21 سوال در موضوعات زیر مورد سوال واقع شده است:

ارزش ویژه برند سبز

کیفیت درک شده برند

اعتبار برند، تصویر برند سبز

ارزش درک شده برند سبز

مدل سازی معادلات ساختاری 

 

 

 

 

  • ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

    ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مدیریت کیفیت فراگـیر مدیریت ارتبـاط با شـهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک شغل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک شغل مبانی نظری ترک شغل ادبیات نظری ترک شغل چارچوب نظری ترک شغل فصل دوم پایان نامه ترک شغل دانلود مبانی نظری ترک شغل پیشینه ترک شغل پیشینه تحقیق ترک شغل پیشینه داخلی ترک…

  • پروپوزال روش ها و مکانیزم اقدام علیه پولشویی در بانکها

    پروپوزال روش ها و مکانیزم اقدام علیه پولشویی در بانکها کلمات کلیدی : پولشویی در بانکها پولشویی در بانکداری الکترونیک پولشویی در نظام بانکی ایران مبارزه با پولشویی در بانک ها روشهای پولشویی در سیستم بانکی پولشویی الکترونیکی در نظام…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک هویت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک هویت پیشینه سبک هویت مبانی نظری سبک هویت ادبیات نظری سبک هویت چارچوب نظری سبک هویت پیشینه تحقیق سبک هویت پیشینه پژوهش سبک هویت پیشینه داخلی سبک هویت پیشینه خارجی سبک هویت فصل دوم…

  • تحلیل خطی و غیر خطی دینامیک سازه های فضاکار تحت اثر بارگذاریهای لرزه ای

    تحلیل خطی و غیر خطی دینامیک سازه های فضاکار تحت اثر بارگذاریهای لرزه ای سازه فضاکار بارگذاریهای لرزه ای تحلیلهای خطی و غیر خطی گنبدهای شوئدلر شبکه های سه لایه فضاکار اثرات اعمال شتاب زلزله تحلیل خطی و غیر خطی…

  • پاورپوینت و ارائه مطلب بودجه ،مبانی و وظایف ،انحرافات و کنترل مدیریت

    پاورپوینت و ارائه مطلب بودجه ،مبانی و وظایف ،انحرافات و کنترل مدیریت بودجه بندی بودجه (Budget) ترازنامه بودجه شده بودجه انعطاف پذیر بودجه دستمزد مستقیم مبانی بودجه دانلود پاورپوینت بودجه و کنترل مدیریت پاورپوینت بودجه و بودجه بندی همکاری در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های مقابله

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های مقابله کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های مقابله مبانی نظری سبک های مقابله پیشینه تحقیق سبک های مقابله پیشینه داخلی سبک های مقابله پیشینه خارجی سبک های مقابله پیشینه پژوهش…

  • مبانی نظری مدیریت مشاركتی

    مبانی نظری مدیریت مشاركتی مبانی نظری مدیریت مشاركتی دانلود مبانی نظری مدیریت مشاركتی مدیریت مشاركتی در ایران مزایای مدیریت مشاركتی اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر کارمندان اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر سازمان سیر تكوین مدیریت مشاركتی مهارت های لازم برای…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه سرمایه اجتماعی پرسشنامه سنجش سرمایه اجتماعی پرسشنامه ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش پرسشنامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش پرسشنامه رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش پرسشنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنی سازی زندگی زناشویی 54 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنی سازی زندگی زناشویی 54 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه غنی سازی زندگی زناشویی مبانی نظری غنی سازی زندگی زناشویی پیشینه تحقیق غنی سازی زندگی زناشویی پیشینه داخلی غنی سازی زندگی زناشویی…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر کارافرینی سازمانی بر عملکرد سازمانی

    پرسشنامه بررسی تاثیر کارافرینی سازمانی بر عملکرد سازمانی پرسشنامه کارافرینی سازمانی پرسشنامه کارآفرینی پرسشنامه استاندارد کارآفرینی سازمانی پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه عملکرد سازمانی بانک توسعه پرسشنامه تاثیر کارافرینی سازمانی پرسشنامه تاثیر کارافرینی سازمانی بر عملکرد سازمانی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت مدیریت تحول استراتژیک

    پاورپوینت مدیریت تحول استراتژیک پاورپوینت مدیریت تحول استراتژیک اثربخشی سازمانی و نقش مدیریت تحول مدل منسجم پویای های سازمانی کاتر ماهیت تحول به عنوان یک فرآیند مراحل موجود در فرایند مدیریت تغییر مراحل موجود در فرایند تحول راهبرد يا استراتژي…

  • دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2

    دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 دانلود مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک پایه 2 فروش گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2 گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه 2…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابرازگری هیجانی 78 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابرازگری هیجانی 78 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ابرازگری هیجانی مبانی نظری ابرازگری هیجانی پیشینه تحقیق ابرازگری هیجانی پیشینه داخلی ابرازگری هیجانی پیشینه خارجی ابرازگری هیجانی پیشینه پژوهش ابرازگری هیجانی پیشینه نظری…

  • تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان

    تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان سازمان فناوری اطلاعات دانلود مقاله اثرات فناوری اطلاعات بر سازمان دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریت دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر سازمان دانلود مقاله تاثیر آی تی بر…

  • پرسشنامه شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن

    پرسشنامه شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن پرسشنامه erp پرسشنامه ارزیابی پیاده سازی erp پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP پرسشنامه ارزیابی پیاده سازی erp در سازمان های…

  • پرسشنامه استاندارد فرسودگی شغلی پینس و ارونسون (BM)

    پرسشنامه استاندارد فرسودگی شغلی پینس و ارونسون (BM) کلمات کلیدی : پرسشنامه فرسودگی شغلی کارکنان پرسشنامه فرسودگی شغلی پرستاران پرسشنامه فرسودگی شغلی معلمان پرسشنامه فرسودگی شغلی روایی و پایایی پرسشنامه فرسودگی شغلی پرسشنامه فرسودگی شغلی کارمندان پرسشنامه فرسودگی شغلی پینس…

  • پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع تدوين استانداردها: مسائل اقتصادي

    پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع تدوين استانداردها: مسائل اقتصادي کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب تئوری حسابداری مالیتألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان پاورپوینت تدوين استانداردها: مسائل اقتصادي پاورپوینت فصل دوازدهم…

  • نتایج مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران

    نتایج مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران رضایت زناشویی رضایت زناشویی در پرستاران عوامل مرتبط با رضایت زناشویی در پرستاران شاغل رضایت زناشویی در پرستاران بر حسب عوامل شغلی…

  • بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه

    بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط…

  • مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه

    مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه crm در بیمه روش اجرایی crm مدیریت ارتباط با مشتریان بیمه ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه اجراي CRM در محيط كسب و كار پایان نامه…

  • ارزش در معرض خطر و بازدهی‌های حدی در بازار سکه بهار آزادی و بازار سهام در ایران

    ارزش در معرض خطر و بازدهی‌های حدی در بازار سکه بهار آزادی و بازار سهام در ایران ارزش در معرض خطر بازدهی‌های حدی بازار سکه بهار آزادی بازار سهام در ایران تئوری ارزش حدی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی مدیریت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی مدیریت مبانی نظری عملکرد و کارایی مدیریت دانلود مبانی نظری عملکرد و کارایی مدیریت پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی مدیریت ادبیات نظری عملکرد و کارایی مدیریت فصل دوم پایان نامه عملکرد و…

  • پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی تحصیلی (cases) جينکز و مورگان با روایی و پایایی

    پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی تحصیلی (cases) جينکز و مورگان با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی بندورا پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی مورگان و جینکز پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی جینک و مورگان پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان…

  • پیشینه اجرایی مدیریت مشارکتی در ایران و تاثیر آن در اثر بخشی کارکنان

    پیشینه اجرایی مدیریت مشارکتی در ایران و تاثیر آن در اثر بخشی کارکنان مبانی نظری مدیریت مشارکتی پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی مدیریت مشاركتی در ایران مزایای مدیریت مشاركتی اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر کارکنان اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر سازمان…