پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان

پرسشنامه ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان

خرید پرسشنامه رضایت شغلی
پرسشنامه معتبر رضایت شغلی
پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی
پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان
دانلود پرسشنامه رضایت شغلی jdi
پرسشنامه عوامل موثر بر رضایت شغلی
رسشنامه رضایت مشتری
پرسشنامه رضایت مشتری بانک
نمونه پرسشنامه رضایت مشتری
پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات
پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری
پرسشنامه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

چکیده پرسشنامه رابطه رضایت شغلی کارکنان با رضایت مشتریان:

مولفه : دارد
منبع : دارد
روایی  و پایایی : دارد
نمره گذاری و مختصات : دارد
نوع فایل : word (قابل ویرایش )
تعداد ابعاد: 5
تعداد سوالات پرسشنامه: 27 سوال

 

 

فرایند اجرای تحقیق
در این تحقیق ابتدا با بررسی ادبیات تحقیق و بر اساس مساله بیان شده ، متغیرهای اصلی تحقیق شناسایی شده و فرضیه ها بر اساس چهارچوب نظری و مدل تحقیق شکل گرفتند. سپس داده های مورد نیاز برای سنجش گردآوری شده و اندازه گیری متغیرهای فوق به وسیله پرسشنامه و به صورت میدانی از شرکت های بیمه شهرستان رشت جمع آوری شده، تبدیل به امتیازات مربوط شده و برای تجزیه و تحلیل با استفاده از نرم افزارهای SPSS19 وlisrel8.2 آماده گردیدند. در ادامه با محاسبه مشخصه ها ی توصیفی متغیرها و جداول مربوطه ، توزیع صفت ها بررسی و در نهایت به آزمون فرضیه ها و ارایه مدل نهایی اقدام شد.

 

 

3-5) ابزار گردآوری داده ها 
یکی از ابزارهای رایج تحقیقات برای جمع آوری داده ها، پرسشنامه می باشد. پرسشنامه مجموعه ای از سوال هاست که در آن از پاسخ دهنده خواسته می شود نظر خود را نسبت به آن ها ارایه نماید. در تحقیق حاضر به منظور استفاده ازدیدگاههای کارکنان و مشتریان شرکت های بیمه شهرستان رشت از پرسشنامه استفاده شد و طیف پاسخی مورد استفاده در آن طیف لیکرت 5 تایی از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم به شرح جدول (3-1) بوده است:

 

 

 

      جدول 3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی
طیف کلی    کاملا مخالفم    مخالفم    متوسط    موافقم    کاملا موافقم
ارزش عددی    1    2    3    4    5

 

 

این پرسشنامه حاصل مطالعات کتابخانه ای و کمک و راهنمایی متخصصان می باشد.در ضمن این پرسشنامه شامل 27 سوال بسته است که متغیرهای عملیاتی تعریف شده را مورد سوال قرار می دهد. سهم هریک از مولفه ها و زیر سازه های آن به شرح جدول( 3-2)است.  در این تحقیق از پرسشنامه استاندارد استفاده خواهد شد. 

 

 

جدول 3-2)ترکیب سوالات پرسشنامه
ردیف    متغيرهاي مورد بررسي    شماره سؤالات در پرسشنامه    منبع سوال پرسشنامه
1    ابهام نقش                              5-1                                 Rizzo et al. (1970)
2    تعارض نقش                           13-6                                Rizzo et al. (1970)
3    رضایت شغلی                        19-14                               Weiss et al. (1976)
4    تعهد درک شده کارکنان            23-20                              Vilares & Coelho(2001)
5    رضایت مشتری                      27-24                               Jeon & choi(2012)

 

 

 

 

 

 

  • انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها (164 صفحه)

    انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها (164 صفحه) حسگر سنسور انواع سنسور اهمیت كاربرد سنسور سیستم سنسوری دانلود پایان نامه الکترونیک دانلود پایان نامه مهندسی الکترونیک انواع سنسورها و اهمیت كاربرد آنها رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

  • شناسایی مولکولی تعدادی از ارقام و پایه های سیب توسط مارکر SSR

    شناسایی مولکولی تعدادی از ارقام و پایه های سیب توسط مارکر SSR نشانگر ریزماهواره شناسایی رقم و پایه سیب شناسایی مولکولی ارقام و پایه های سیب شناسایی ارقام و پایه های گیاهی شناسایی مولکولی تعدادی از ارقام و پایه های…

  • معرفی کلی سالن مونتاژ یک سایپا

    معرفی کلی سالن مونتاژ یک سایپا شرکت سایپا سالن مونتاژ خودرو سالن مونتاژ سایپا دانلود مقالات رشته مکانیک معرفی کلی سالن مونتاژ یک سایپا دانلود مقالات مکانیک دانلود مقالات مهندسی مکانیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک معرفی…

  • مبانی نظری بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی

    مبانی نظری بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق در ایران روشهای پیشنهادی برای وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق…

  • پروپوزال امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    پروپوزال امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی رضایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی اطلاعاتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی اطلاعاتی مبانی نظری عملکرد و کارایی اطلاعاتی دانلود مبانی نظری عملکرد و کارایی اطلاعاتی پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی اطلاعاتی ادبیات نظری عملکرد و کارایی اطلاعاتی فصل دوم پایان نامه عملکرد و…

  • ارائه مدل مناسبی برای پیش بینی بازده شرکتها با بررسی اثر حجم معامله بعنوان جایگزین سایر متغیرها

    ارائه مدل مناسبی برای پیش بینی بازده شرکتها با بررسی اثر حجم معامله بعنوان جایگزین سایر متغیرها بازده سهام سود هر سهم سود غیر منتظره بازده غیر منتظره حجم معامله غیر عادی اهمیت حجم معامله پیش بینی بازده دانلود پایان…

  • بررسی وضعیت ایمنی كار در صنایع

    بررسی وضعیت ایمنی كار در صنایع بررسی وضعیت ایمنی كار در صنایع ایمنی كار در صنایع ایمنی در صنایع سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina دانلود مقاله و تحقیق صنایع فروشگاه فایل خرید مقاله…

  • پاورپوینت حوزه نفوذ شهر و روستا

    پاورپوینت حوزه نفوذ شهر و روستا کلمات کلیدی : پاورپوینت حوزه نفوذ شهر و روستا حوزه نفوذ شهر و روستا تحقیق حوزه نفوذ شهر و روستا مفهوم حوزه نفوذ مفاهيم در ارتباط با حوزه نفوذ پسکرانه حوزه کشش حوزه نفوذ…

  • كاربرد نانوفناوری در صنعت تولید شیشه

    كاربرد نانوفناوری در صنعت تولید شیشه نانوفناوری شیشه خودرو صنعت تولید شیشه شیشه های ذخیره كننده انرژی كاربرد نانوفناوری در صنعت تولید شیشه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش در سازمانهای دولتی 103 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش در سازمانهای دولتی 103 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه خارجی مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش پیشینه تحقیق در…

  • پایان نامه رشته حقوق،جامعه شناسی و روانشناسی با عنوان بررسی عوامل روسپیگری در تهران

    پایان نامه رشته حقوق،جامعه شناسی و روانشناسی با عنوان بررسی عوامل روسپیگری در تهران فحشاء روسپیگری جرم شناسی روسپیان خیابانی رابطه جنسی بی قاعده عوامل روسپیگری و فحشاء در تهران دانلود پایان نامه رشته حقوق،جامعه شناسی و روانشناسی با عنوان…

  • راهبرد آمریکا در قبال ایران

    راهبرد آمریکا در قبال ایران راهبرد آمریکا در قبال ایران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته علوم سیاسی راهبرد آمریکا در قبال ایران     چكیده رفتار غرب و دستگاه دیپلماسی و تبلیغاتی غرب در قبال جمهوری اسلامی نشان…

  • پاورپوینت تحلیل فضای شهری

    پاورپوینت تحلیل فضای شهری پاورپوینت تحلیل فضای شهری طراحی شهری ویژگی حرکت بینا بینی خصوصیات طراحی شهری تعریف فضای شهری انواع تقسیم بندی فضا فضای شهری میدان تعین فضایی در یک مکان فضای شهری خیابان انواع تجهیزات در محدوده های…

  • تحلیل فقهی و حقوقی فسخ نکاح با موضوعیت بیماریهای جدید و لاعلاج

    تحلیل فقهی و حقوقی فسخ نکاح با موضوعیت بیماریهای جدید و لاعلاج کلمات کلیدی : عیوب فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه پایان نامه فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه امامیه فسخ نکاح در فقه اهل سنت فسخ نکاح در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی و سلامت روانی 101 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی و سلامت روانی 101 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه نظری سلامت روان پیشینه داخلی سلامت روان پیشینه خارجی سلامت روان پیشینه تحقیق سلامت روانی مبانی نظری سلامت روانی پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی مبانی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش غنی سازی روابط زناشویی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش غنی سازی روابط زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه غنی سازی روابط زناشویی مبانی نظری غنی سازی روابط زناشویی پیشینه تحقیق غنی سازی روابط زناشویی پیشینه داخلی غنی سازی روابط زناشویی پیشینه خارجی…

  • پاورپوینت سيستم‌هاي خريد و انبارداري

    پاورپوینت سيستم‌هاي خريد و انبارداري پاورپوینت سيستم‌هاي خريد و انبارداري تحقیق سيستم‌هاي خريد و انبارداري سيستم‌هاي خريد و انبارداري مقاله سيستم‌هاي خريد و انبارداري کليات خريد و مفاهيم آن تعريف مديريت خريد آميخته خريد چهار عامل مهم در آميخته خريد…

  • پاورپوینت اهمیت، زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه

    پاورپوینت اهمیت، زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه پاورپوینت اهمیت، زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه جایگاه قطب های علمی در جهان جایگاه قطب های علمی در جهان ویژگی های قطب های علمی عناصر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های نوین رهبری مالی 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های نوین رهبری مالی 48 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های نوین رهبری مالی مبانی نظری سبک های نوین رهبری مالی پیشینه تحقیق سبک های نوین رهبری مالی پیشینه داخلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آفرینشگری 109 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آفرینشگری 109 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آفرینشگری مبانی نظری آفرینشگری پیشینه تحقیق آفرینشگری پیشینه داخلی آفرینشگری پیشینه خارجی آفرینشگری پیشینه پژوهش آفرینشگری پیشینه نظری آفرینشگری ادبیات نظری آفرینشگری چارچوب نظری آفرینشگری…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) مبانی نظری…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری ها پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیریت شهری پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارت امتیازی…

  • بررسی فقهی مسوولیت مدنی دولت

    بررسی فقهی مسوولیت مدنی دولت قواعد فقهی مسئولیت مدنی دانلود مقاله مسئولیت مدنی دولت بررسی فقهی مسوولیت مدنی دولت بررسی مسئولیت مدنی دولت بر مبنای قواعد فقهی دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله کارشناسی…