بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

تبلیغات تلویزیونی
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک
میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران
تبلیغات تلویزیونی خدمات نوین بانك صادرات
بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن 

 

 

پیشگفتار

سیر تحولات و تكامل ارتباطات در بستر تاریخ همچنان زندگی انسان ها را دچار تحول و تغییرات شگرفی نموده است. در دوره ما قبل تاریخ، ارتباطات جنبه دیداری و شنیداری داشت و انسانها با صدای طبل و یا برافروختن آتش یكدیگر را خبر می كردند و ارتباطات چهره به چهره و ایمایی و اشاره ای بود. بعد از طی مدت زمانی و سپری مرحله اول، اختراع خط و كتابت و سپس اختراع ماشین چاپ در دوره دوم، تحول عظیمی در تبادل دانستی ها ایجاد كرد و تمدن شفاهی دوره قبل را به تمدن خطی یا بصری مبدل نمود. اختراع چاپ موجب بسط و رواج انقلاب در عرصه اطلاعات و فرهنگ نوشتاری و ساختار آموزشی گشت و به دنبال آن ندای استقلال و مهین پرستی طنین افكن گردید. 

 

در دوره كتابت و با اختراع صنعت چاپ توسط (گوتنبرگ) آلمانی، اندیشمندان و نخبگان قلم فرسایی نمودند و كسانی چون (جان میلتون) ، (میرابو) ، (جان لاك) ، (منتسكیو) ، (ژان ژاك روسو)  و (دانته) علیه ظلم و جور خاندان سلطنتی و نظام فئودالی به پا خاستند. همگام با این تحولات، اروپا صحنه كشمكش ها و درگیری های خونین شد، از جمله جنگهای سی ساله بین كاتولیزم سنتی اروپا و پروتستانتیزم. اروپا از سال 1618 تا 1648 صحنه خون و آزادی بود تا این كه بالاخره نهضت پروتستانتیزم به رهبری لوته بركاتولیزم كلیسایی سلطه یافت و به دنبال آن انقلاب صنعتی و انقلاب علمی به وجود آمد و علوم اثباتی (پوزیتویزم) در مباحث تجربی و آكادمیك دوره (اسكولاستیك) رواج پیدا كرد و تعلیم خشك قرون وسطایی و كلیسایی را پایان بخشید و وارد مرحله (رنسانس) یا (تجدید حیات علمی) شد.

 

با پیدایش روزنامه، فن روزنامه نگاری به اوج خود رسید، به طوری كه انقلاب انگلستان (9-1688) و انقلاب كبیر فرانسه (1789) و جنگهای استقلال طلبانه امریكا علیه سیستم قیمومت و جنگهای جمهوریخواهان اسپانیا علیه نهضت فالانژیزم و (ژنرال فرانسیسكو فرانكو) با خاندان سلطنتی ادامه یافت. مطبوعات در این دوره حافظ دموكراسی و آزادی بیان بودند و در مقاطع بحرانی همانند جنگهای اول و دوم جهانی و جنگ ویتنام نقش مؤثری در افشاگری و دفاع از حقوق بشری و مردم داشته اند.با اختراع رادیو توسط (ماركنی) ایتالیایی و (پوپوف) روسی، تحول عظیمی در رسانه های جمعی به وجود آمد و این اختراع قرن بیستم، مطبوعات را به فكر رقابت انداخت.

 

با اختراع رادیو و تلویزیون، ارتباطات شخصی به ارتباطات جمعی یا توده ای تبدیل شد.با شروع دوره چهارم، سیر تحولات و تكامل نرم افزارها و سخت افزارهای سیستم های ماهواره ای، ویدئو، ضبط صوت، كامپیوتر، صنایع مخابراتی و الكترونیكی و تكنیكهای مدرن سینمایی و فیلم سازی، ارتباطات جمعی یا توده ای را به شكل ارتباطات فردی تبدیل كرد.به عبارتی دیگر فرد، دارای تمایلاتی جدا از جمع گردید و به سوی تمایلات فرد گرایانه راه پیدا كرد. البته در این دوره، ارتباطات توده ای از بین نمی رود اما تعیین كننده تمام نیازهای افراد نیست. 

 

ایجاد شبكه های اطلاع رسانی از طریق اینترنت، تله ماتیس و انفورماتیك زمان و مكان و مرزهای جغرافیایی را حذف نمود و قدرت روزافزون این شبكه ها توسط كشورهای بلوك غرب و ابرقدرتها جهت سیطره جهانی به شبكه های سلطه گری و نفوذ در حاكمیت دیگر كشورها و نفوذ در زندگی شخصی و خصوصی افراد تبدیل گشت. به طوری كه سازمان حقوق بشر و یونسكو با برپایی كنفرانسهای متعدد در جهان، مفادی را برای پیمان حریم قانونی كشورها و مصونیت با یكدیگر به امضاء رساندند. 

 

امروز در عصر جهانی شدن، جهان به صورت دهكده ای جهانی پی در پی كوچك تر شده است.امروزه استقرار ماهواره ها در فضا و فن آوریهای نوین ارتباطی مورد بحث اندیشمندان و صاحبنظران وسایل ارتباط جمعی قرار گرفته است و نظرات ایشان راهگشای پیامدهای تحولات زندگی نوع بشر در مواجهه با ابزار وسایل ارتباط جمعی شده است. همچنین مكتبهای گوناگونی را ایجاد نموده است و پیامدهای منفی آن كه به صورت امپریالیزم فرهنگی و امپریالیزم خبری با استفاده از آژانس های غول پیكر جهانی مطرح شده، آغازگر مباحث جدی و نظریات بی شماری گشته است). (رزاقی، 1381 : 103)

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات

بازاریابی

خدمات بانكی

تبلیغات اثربخش

تبلیغات تلویزیونی

خدمات نوین بانك صادرات

 

 

مقدمه

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

 

فصل اول :كلیات تحقیق 5

مقدمه 5

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 12

5.1 فرضیه‌های تحقیق 12

1 .9. سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده: 12

نتایج مورد انتظار پس از انجام تحقیق: 13

محدودیت ها و موانع تحقیق: 13

1 .12 تعریف عملیاتی از رسانه اثرگذار 13

1 .13. تعریف عملیاتی از تبلیغات اثربخش 14

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 15

 

فصل دوم:ادبیات تحقیق 15

مقدمه 15

بازاریابی 16

تعاریف بازاریابی : 16

خدمات و خدمات بانكی 20

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 21

1- ناملموس بودن (intangibility): 21

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 22

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 23

4- ناپیوستگی (inconsistency): 23

5- مسئولیت امانتداری : 24

6- جریان دو طرفه اطلاعات 25

تبلیغات 35

تعاریف تبلیغات: 36

بودجه تبلیغات: 49

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 52

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 52

ارزیابی : 53

تكنیك كریسپ: 61

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 62

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 66

شركتهای تبلیغاتی: 67

مصرف كننده و عموم مردم 70

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 75

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 75

خصوصیات تلویزیون 79

اخبار و امور عمومی 83

ارزشهای اجتماعی 83

مقدمه مطالعات انتقادی 102

تلویزیون و مذهب 105

تصویر محوری در برابر كلام محوری 106

تلویزیون و خانواده در ایران 107

به سوی یك تركیب 114

نتایج 119

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 120

اثرهای تجربه مصنوعی: 127

اثرهای خشونت تلویزیونی: 128

الگوی اثرهای قدرتمند: 130

ارتباط 132

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 155

مخاطب 156

ج- دسته بندی مخاطبان: 182

مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 188

اقناع و متقاعدسازی مخاطب 200

تاریخچه بانک صادرات ایران 225

 

فصل سوم: روش تحقیق 227

1 .5. قلمرو تحقیق 227

1 .6. جامعه آماری 227

1 .7. نمونه آماری و روش نمونه‌گیری 227

1 .8. روش تحقیق 227

1 .8. 1. روش‌های گردآوری اطلاعات 228

1 .8. 2.روش تحلیل اطلاعات 228

1 . 8. 3. روش سنجش 228

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تبلیغات شهری – محیطی

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

 

 

 

  • اتصالات در سازه های فولادی

    اتصالات در سازه های فولادی اتصالات سازه های فولادی اتصالات در سازه های فولادی عملکرد لرزه ای سازه های فولادی دانلود مقاله اتصالات در سازه های فولادی رفتن به سایت اصلی اتصالات در سازه های فولادی   چکیده  – در…

  • بررسی حقوقی حریم خصوصی در ایران و حدود آن در سطوح بین الملل

    بررسی حقوقی حریم خصوصی در ایران و حدود آن در سطوح بین الملل حریم خصوصی دانلود پایان نامه حریم خصوصی بررسی حقوقی حریم خصوصی حریم خصوصی در حقوق ایران حدود حریم خصوصی در سطوح بین الملل بررسی حقوقی حریم خصوصی…

  • نقش اختیار در مسئولیت کیفری و بررسی نظر قانونگذار در ماده 140 قانون مجازات اسلامی

    نقش اختیار در مسئولیت کیفری و بررسی نظر قانونگذار در ماده 140 قانون مجازات اسلامی مسئولیت کیفری ماده 140 قانون مجازات اسلامی نقش اختیار در مسئولیت کیفری و بررسی نظر قانونگذار در ماده 140 قانون مجازات اسلامی جایگاه اختیار در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس مبانی نظری استرس ادبیات نظری استرس چارچوب نظری استرس فصل دوم پایان نامه استرس دانلود مبانی نظری استرس پیشینه استرس پیشینه تحقیق استرس پیشینه داخلی استرس پیشینه خارجی استرس پیشینه پژوهش استرس پیشینه نظری…

  • پاورپوینت تاریخ تربیت بدنی قبل از اسلام

    پاورپوینت تاریخ تربیت بدنی قبل از اسلام کلمات کلیدی : پاورپوینت تاریخ تربیت بدنی قبل از اسلام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخ تربیت بدنی قبل از اسلام به تعداد 15 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان در…

  • پاورپوینت مدیریت اعتبارات و موجودی کالا فصل یازدهم کتاب مدیریت مالی نوین استفان

    پاورپوینت مدیریت اعتبارات و موجودی کالا فصل یازدهم کتاب مدیریت مالی نوین استفان کلمات کلیدی : پاورپوینت مدیریت اعتبارات و موجودی کالا فصل یازدهم کتاب مدیریت مالی نوین استفان راس ترجمه دکتر علی جهان خانی و مجتبی شوری رفتن به…

  • مبانی فراتحلیل در روانشناسی و ارزشیابی نتایج آن به منظور کاهش خطا

    مبانی فراتحلیل در روانشناسی و ارزشیابی نتایج آن به منظور کاهش خطا کلمات کلیدی : مدل های فراتحلیل کارکردهای فراتحلیل مراحل روش فراتحلیل فراتحلیل در تحقیقات آموزشی مبانی فراتحلیل در روانشناسی دانلود پایان نامه فراتحلیل پایان نامه با موضوع فراتحلیل…

  • پاورپوینت مدیریت ریسک پرتفولیو

    پاورپوینت مدیریت ریسک پرتفولیو پاورپوینت مدیریت ریسک پرتفولیو تحقیق مدیریت ریسک پرتفولیو پاورپوینت مدیریت ریسک پرتفولیو پایان نامه مدیریت ریسک پرتفولیو ریسک پرتفولیو مدیریت پرتفولیو تئوری سبد اوراق بهادار (پرتفوی) تعریف بازار های کارا ریسک (مخاطره) نظریه سبد اوراق بهادار…

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل با عنوان جهانی شدن و تأثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

    مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل با عنوان جهانی شدن و تأثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران امنیت جهانی شدن امنیت ملی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل با عنوان…

  • پرسشنامه رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی

    پرسشنامه رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی کلمات کلیدی : پرسشنامه شبکه های اجتماعی پرسشنامه شبکه های اجتماعی مجازی پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی دانلود پرسشنامه استفاده از شبکه های اجتماعی پرسشنامه استفاده از شبکه های اجتماعی…

  • جزوه فوق العاده آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی

    جزوه فوق العاده آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی کتاب آیین دادرسی کیفری خلاصه شده کتاب آیین دادرسی کتاب آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی خلاصه شده کتاب آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی دانلود جزوه آیین دادرسی کیفری 1 دانلود جزوه آیین…

  • مقاله ترجمه شده رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان بازگشت سرمایه ی امنیتی برای پلت فرم های ابری

    مقاله ترجمه شده رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان بازگشت سرمایه ی امنیتی برای پلت فرم های ابری امنیت ابری متریک ها کنترل ها بازگشت سرمایه‎(ROI)‎ بازگشت سرمایه ی امنیتی ‏‎(ROSI)‎ تحلیل سودهزینه مقاله ترجمه شده رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان…

  • کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل

    کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل رفتن به سایت اصلی کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل فایل اول : جزوه دست نویس کلاسی دانشجو با…

  • پرسشنامه استاندارد سطح چابکی سازمانی 49 سوالی با روایی و پایایی

    پرسشنامه استاندارد سطح چابکی سازمانی 49 سوالی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه چابکی سازمانی پرسشنامه چابکی سازمانی گلدمن پرسشنامه چابکی سازمانی اسپایدرز پرسشنامه چابکی سازمانی حسینی پرسشنامه چابکی سازمانی شریفی و ژانگ پرسشنامه استاندارد چابکی سازمان پرسشنامه…

  • پاورپوینت مبانی مدیریت حقوق و دستمزد

    پاورپوینت مبانی مدیریت حقوق و دستمزد پاورپوینت مبانی مدیریت حقوق و دستمزد مبانی مدیریت حقوق و دستمزد مدیریت حقوق و دستمزد تعریف حقوق و دستمزد ویژگیهای سیستم حقوق و دستمزد مراحل مختلف طراحی سیستم حقوق و دستمزد بررسی نرخ حقوق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های استرس

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های استرس کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدل های استرس مبانی نظری مدل های استرس پیشینه تحقیق مدل های استرس پیشینه داخلی مدل های استرس پیشینه خارجی مدل های استرس پیشینه پژوهش…

  • پروتکل درمانی و پکیج آموزشی منابع شناخت خود

    پروتکل درمانی و پکیج آموزشی منابع شناخت خود کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل ابراز وجود پروتکل درمانی شناخت خود پروتکل درمانی منابع شناخت خود دانلود پروتکل…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA

    پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA پروپوزال ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک پروپوزال ارزیابی…

  • پاورپوینت کنترل و سازماندهی در نظام اداری فرا ملی

    پاورپوینت کنترل و سازماندهی در نظام اداری فرا ملی پاورپوینت کنترل و سازماندهی در نظام اداری فرا ملی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کنترل و سازماندهی در نظام اداری فرا ملی قابل استفاده برای سطح ارشد و دکتری به تعداد…

  • چارچوب مفهومی مهارت های ارتباطی و بررسی آن در مدیران

    چارچوب مفهومی مهارت های ارتباطی و بررسی آن در مدیران کلمات کلیدی : مهارت هاي ارتباطي مديران ویژگی های مهارت های ارتباطی مولفه های مهارت های ارتباطی تعریف نظری مهارت هاي ارتباطي تعریف عملیاتی مهارت هاي ارتباطي چارچوب مفهومی مهارت…

  • پرسشنامه تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی

    پرسشنامه تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی پرسشنامه اخلاق حرفه اي پرسشنامه اخلاق حرفه ای کادوزیر پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران پرسشنامه اخلاق حرفه ای پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه ای مدیران پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه…

  • امنیت کشورها و انرژی هسته ای

    امنیت کشورها و انرژی هسته ای خلع سلاح امنیت کشورها انرژی هسته ای معاهدات NPT CTBT آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای دانلود مقاله امنیت کشورها و انرژی هسته ای حقوق و تعهدات كشورهای عضو در خصوص اجرای معاهدات هسته ای روند…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی در صنعت بانکداری 64 صفح

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی در صنعت بانکداری 64 صفح کلمات کلیدی : مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق داده کاوی مبانی نظری صنعت بانکداری پیشینه تحقیق صنعت بانکداری مبانی نظری داده کاوی در صنعت بانکداری پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آشنایی با پروژه پل صدر

    پاورپوینت آشنایی با پروژه پل صدر کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با پروژه پل صدر آشنایی با پروژه پل صدر پاورپوینت پل صدر مقاله پل صدر بررسی پل صدر تحلیل پل صدر پل صدر تهران پروژه پل صدر پل صدر…

  • بررسی خاصیت گیاه پالایی و قدرت جذب آن در فواصل زمانی مشخص

    بررسی خاصیت گیاه پالایی و قدرت جذب آن در فواصل زمانی مشخص کلمات کلیدی : پایان نامه گیاه پالایی گیاه پالایی در ایران گیاه پالایی فلزات سنگین آلودگی خاک با فلزات سنگین  گیاه پالایی خاکهای آلوده به فلزات سنگین گیاه…