بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف

بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف

کلمات کلیدی :

اهداف قیمت گذاری
پایان نامه  قیمت گذاری
عوامل موثر بر قیمت گذاری
قیمت گذاری منعطف در شرکت ها
قیمت گذاری منعطف در حراجی ها
مزایای قیمت گذاری انعطاف پذیر
قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک
استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف
پایان نامه قیمت گذاری محصولات در اینترنت

رفتن به سایت اصلی

هدف از این تحقیق مزایای قیمت گذاری انعطاف پذیر و استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف می باشد.

 

 

 

قیمت گذاری در اینترنت خیلی پیچیده است بخصوص برای شرکت های محدود و تکی. قیمت ها باید در اینترنت رقابتی باشند و برای مشتریانی که حساس به قیمت هستند. قیمت بسیار مناسبی در طول خریدها خواهد بود. موتورهای مشابه در اینترنت امروزی قیمت ها را برای مشتریان در بیشتر مغازه ها و برای همه محصولات تولیدی نشان می دهد. با اینهمه، برای دوری از تعارض قیمت، بعضی از شرکت ها خریدهای فرعی مستقل بصورت آنلاین طراحی کرده اند. باکر و دیگران در (فرایم توربان و دیگران، 2006) مدعی هستند که تجارت الکترونیک فرصت های جدیدی را برای شرکت ها در جهت ارزیابی قیمت ها، مشتریان سهامی، و تنظیم در برابر تغییر در عرضه و تقاضا می دهند. مولفان این بحث را دارند که بعضی از شرکت های اینترنتی هیچ نفعی از این فرصت نمی برند. در این معنی، شرکت هایی که نور منفعت را می بینند علاقمند به توصیف تکنیک های قیمت گذاری قابل انعطاف هستند که تعدادی از شکرت ها طرفدار آن هستند. بیشتر، شرکت هایی که قیمت گذاری دقیق دارند (قیمت های ایده آل)، می توانند در برابر تغییرات محیطی سازگار باشند و با توجه به قیمت ها در بخش های مختلف آنها می توانند نوآورانه و دقیق باشند )فرایم توربان و دیگران، 2008)در واقع این به مشتری کمک می کند تا ببیند و تصمیم بگیرد که کدام قیمت قابل قبول است و چقدر در طول خریدهای محصول انتخاب شده بالا خواهد رفت.

 

 

 

 

 

قیمت گذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی اشاره بر این دارد که قیمتهای متفاوت را برای افراد متفاوت بر اساس تمایل آنها به پرداخت، به کار میگیرند.این نوع قیمتگذاری این سوال را به وجود میآورد که آیا چنین تاکتیکهایی برای جامعه مناسب و یا سودآور هست یا خیر. استراتژیستهای قیمتگذاری، قیمتگذاری مبتنی بر سفارش سازی را به سه دسته تقسیمبندی میکنند: الف – قیمتگذاری سفارشی درجه یک؛ب – قیمتگذاری سفارشی درجه دو ؛پ – قیمتگذاری سفارشی درجه سه. الف – قیمتگذاری سفارشی درجه یک:  دراین نوع قیمتگذاری، فروشندگان از مصرفکنندگان همان مقداری را مطالبه میکنند که آنها بابت خرید یک چیز تمایل به پرداخت آن دارند .به همین دلیل شرکتها باید از منحنی تقاضای هر مصرفکننده مطلع باشند که البته کاری غیر ممکن است. ضمن اینکه، در حالی که یک مشتری تمایل به پرداخت قیمت بالایی برای محصول یک شرکت دارد، دیگر شرکتها ممکن است این محصول را با قیمت پایینتری ارائه کنند. در اینصورت خریداران به سمت این فروشندگان برای عدم پرداخت قیمت بالاتر هجوم میبرند. 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
2-12- قيمت گذاري    4
2-12-1-اهمیت قیمت گذاری    7
2-12-2- عوامل موثر بر قیمتگذاری    7
2-12-3- اهداف قیمت گذاری    8
2-12-3-1- به حداکثر رساندن سود فعلی    8
2-12-3-2- به حداکثر رساندن سهم بازار    9
2-12-3-3- کشیدن عصاره بازار    9
2-12-3-4- پیشرو شدن از نظر کیفیت    10
2-12-4- مراحل قیمت گذاری    10
2-12-5- قيمت گذاري منعطف    13
2-12-5-1- حراج و مزایده    13
2-12-5-2- ارتقاء    15
2-12-5-3- فروش ها    15
2-12-6- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک    17
2-12-7- قیمت گذاری  منعطف(پویا) در حراجی ها    18
2-12-8- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها    19
2-12-9- تعیین قیمت های دقیق و درست    21
2-12-10- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان    21
2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف    23
2-12-11-1- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی    23
2-12-11-2- قیمت گذاری چند بعدی    25
2-12-11-3- قیمت گذاری گروهی    26
2-12-11-4- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی)    26
2-12-11-5- قیمتگذاری دو بخشی    27
2-12-11-6- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری    27
– پیشینه تحقیق    28
2-16-1- پیشینه تحقيقات انجام شده در داخل کشور    28
2-16-2- پیشینه تحقيقات انجام شده در خارج از کشور    30
فهرست منابع    34

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

  • توابع، عقود احسانی و عقود احتمالی در رفع ابهام در مورد معامله

    توابع، عقود احسانی و عقود احتمالی در رفع ابهام در مورد معامله ابهام در مورد معامله لزوم رفع ابهام در مورد معامله توابع در رفع ابهام در مورد معامله عقود احسانی در رفع ابهام در مورد معامله عقود احتمالی در…

  • شرایط انطباق و احکام پذیرش دفاع مشروع در حقوق جزای ایران و مبانی فقهی

    شرایط انطباق و احکام پذیرش دفاع مشروع در حقوق جزای ایران و مبانی فقهی پیشینه و تاریخچه دفاع مشروع دفاع مشروع در حقوق جزایی ایران دفاع مشروع در حقوق ایران دفاع مشروع در فقه دفاع مشروع در قانون مجازات اسلامی…

  • مبانی نظری ارزیابی تطبیقی کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده

    مبانی نظری ارزیابی تطبیقی کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده سود گزارش شده سود تجدید ارائه شده تجدید ارائه صورت های مالی بررسی کیفیت سود تجدید ارائه شده کیفیت سود تجدید ارائه شده از نگاه پایداری سود…

  • ده مشکل و ده راهکار برای سلامت در ایران و طرح جامع امداد و نجات کشور

    ده مشکل و ده راهکار برای سلامت در ایران و طرح جامع امداد و نجات کشور سلامت در ایران طرح جامع امداد و نجات کشور ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه مشکلات و راهکارها برای نظام سلامت ایران دانلود مقاله ده…

  • مبانی نظری بررسی وضعیت اعتباری دریافت کنندگان تسهیلات و تصمیم گیری براساس آن برای پرداخت تسهیلات به مشتریان

    مبانی نظری بررسی وضعیت اعتباری دریافت کنندگان تسهیلات و تصمیم گیری براساس آن برای پرداخت تسهیلات به مشتریان مدیریت ریسک اعتباری شاخص های انتخاب متقاضیان معتبر تسهیلات اعتباری پارامترهای موثر در انتخاب متقاضیان معتبر تسهیلات اعتباری کاهش احتمال عدم باز…

  • شناسایی و کاربرد انواع گرونا در ایران و بررسی ذخیره و کیفیت آنها براساس رخنمونهای سطحی

    شناسایی و کاربرد انواع گرونا در ایران و بررسی ذخیره و کیفیت آنها براساس رخنمونهای سطحی انواع گرونا در ایران كانی گارنت یا گرونا بررسیهای اکتشافی معادن کانی ماده معدنی گارنت از نوع آندرادیت ارزیابی ذخیره و خلوص گارنت براساس…

  • پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت

    پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت پاورپوینت سیستم های حسابداری مدیریت سیستم های حسابداری مدیریت تحقیق سیستم های حسابداری مدیریت مقاله سیستم های حسابداری مدیریت مسیرهای جریان اطلاعات در سیستم های اطلاعاتی حسابداری ویژگی های سیستم بودجه برای عملکرد مناسب سیستم…

  • پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی

    پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی پاورپوینت اخلاق در بازاریابی ورزشی اخلاق در بازاریابی ورزشی گستره اخلاق در بازاریابی ورزشی اهمیت اخلاق در بازاریابی ورزشی چالش های اخلاقی فراروی بازاریابی بازاریابی و…

  • انعکاس موضوع مرگ و شهادت در شعر دفاع مقدس

    انعکاس موضوع مرگ و شهادت در شعر دفاع مقدس مضمون مرگ در شعر دفاع مقدس مضمون شهادت در شعر دفاع مقدس مرگ و شهادت در اشعار دفاع مقدس درون مایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس انعکاس موضوع…

  • تحلیل دینی روانشناختی حسادت با توجه به بررسی آیات و روایات و شناخت علل و زمینه ها و آثار فردی و اجتماعی حسادت در سلامت روان

    تحلیل دینی روانشناختی حسادت با توجه به بررسی آیات و روایات و شناخت علل و زمینه ها و آثار فردی و اجتماعی حسادت در سلامت روان کلمات کلیدی : پایان نامه حسادت درمان حسد در روایات آثار حسادت بر سلامت…

  • بررسی تئوری پدیده تراوش با توجه به آمار سدسازی و مطالعات اخیر در زمینه تراوش

    بررسی تئوری پدیده تراوش با توجه به آمار سدسازی و مطالعات اخیر در زمینه تراوش علل خرابی سدهای خاکی پیش بینی تراوش از بدنه سد خاکی بررسی فشار پیزومتریک در بدنه سد پیش بینی تراوش از بدنه سد خاکی بررسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تاب آوری مبانی نظری تاب آوری پیشینه تحقیق تاب آوری پیشینه داخلی تاب آوری پیشینه خارجی تاب آوری پیشینه پژوهش تاب آوری پیشینه نظری…

  • پروپوزال بررسی عملکرد صندوق های سرمایه در بورس بر مبنا مولفه های متفاوت

    پروپوزال بررسی عملکرد صندوق های سرمایه در بورس بر مبنا مولفه های متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری پروپوزال رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران پروپوزال عملکرد صندوق های سرمایه گذاری…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی چارچوب نظری هویت فرهنگی فصل دوم پایان نامه…

  • پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی

    پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی مدیریت هزینه و هزینه یابی تحقیق مدیریت هزینه و هزینه یابی هزینه یابی (بهایابی) هدف اصول زیر بنایی هزینه یابی مراحل فرآیند هزینه یابی مراحل فرآیند هزینه یابی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه برنامه ریزی منابع سازمان و زنجیره تامین 77 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه برنامه ریزی منابع سازمان و زنجیره تامین 77 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری زنجیره تامین پیشینه تحقیق زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه زنجیره تامین مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمان پیشینه تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 4

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 4 کارآفرینی سازمانی مبانی نظری کارآفرینی سازمانی تاریخچه کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی پیشینه پژوهش کارآفرینی سازمانی مبانی نظری در مورد کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی سازمانی ادبیات نظری کارآفرینی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مولفه های ابراز وجود

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مولفه های ابراز وجود کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مولفه های ابراز وجود مبانی نظری مولفه های ابراز وجود پیشینه تحقیق مولفه های ابراز وجود پیشینه داخلی مولفه های ابراز وجود…

  • پرسشنامه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سازگاری شغلی دانلود پرسشنامه سازگاری شغلی پرسشنامه سازگاری شغلی دیویس پرسشنامه استاندارد سازگاری شغلی پرسشنامه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست رفتن به سایت اصلی…

  • ارزیابی اثرات رنگ بر حافظه دانش آموزان دبستانی

    ارزیابی اثرات رنگ بر حافظه دانش آموزان دبستانی اثرات رنگ بر حافظه بچه های دبستانی تاثیر رنگ بر حافظه كودكان اثرات رنگ بر حافظه ارزیابی اثرات رنگ بر حافظه دانش آموزان دبستانی دانلود پایان نامه روانشناسی دانلود پایان نامه رشته…

  • وجود و عدم وجود و ضمانت اجرای اذن پدر یا جد پدری در نکاح دختر باکره

    وجود و عدم وجود و ضمانت اجرای اذن پدر یا جد پدری در نکاح دختر باکره کلمات کلیدی : پایان نامه نکاح دختر باکره اذن پدر در نکاح دختر باکره  موارد سقوط اعتبار اذن پدر در نکاح باکره ضمانت اجرای…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط بین آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط بین آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان آزردگی از محل کار عملکرد و رفتار کارکنان پرسشنامه رابطه آزردگی از محل کار و رفتار کارکنان پرسشنامه رابطه عملکرد و رفتار کارکنان استانداری استان مرکزی رفتن به…

  • مقاله ترجمه شده احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها: نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری

    مقاله ترجمه شده احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها: نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری نقش الگوهای ارتباط پدر و مادری احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها اجتماعی شدن کودکان احساس کودکان از تاثیرشان بر خریدها نقش الگوهای ارتباط پدر…

  • فصل دوم پایان نامه امنیت محاسبات ابری

    فصل دوم پایان نامه امنیت محاسبات ابری کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت محاسبات ابری مبانی نظری امنیت محاسبات ابری پیشینه تحقیق امنیت محاسبات ابری پیشینه داخلی امنیت محاسبات ابری پیشینه خارجی امنیت محاسبات ابری پیشینه پژوهش امنیت محاسبات ابری…

  • شناسایی علل تاثیرگذار در بروز انواع بیماری های تنفسی با داده کاوی

    شناسایی علل تاثیرگذار در بروز انواع بیماری های تنفسی با داده کاوی دانلود پایان نامه ارشدداده کاوی دانلود پایان نامه داده کاوی تشخیص بیماری های تنفسی با داده کاوی کشف الگوهای پزشکی با داده کاوی سیستم تشخیص بیماری با داده…