ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

جنگ رسانه‌ای علیه ایران
نظام مقابله با جنگ نرم دشمن
عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی
عملیات روانی دشمن علیه جوانان
راهبردهای مقابله با عملیات روانی
ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها
دانلود پایان نامه عملیات روانی
دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

 (بصورت جامع و کامل)

 

قابل استفاده برای رشته های علوم ارتباطات ، جامعه شناسی ، مردم شناسی و علوم سیاسی

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

مقدمه 

در تمامی جوامع بشری جوانان از سرمایه های اصلی و كارآمد كشور به حساب آمده و به عنوان آینده سازان جامعه همواره مورد توجه مسئولان و سردمداران بوده اند. در كشور عزیز اسلامی ایران نیز جوانان برومند اسلام چه در صحنه انقلاب و چه در صحنه های حماسه آفرین 8 سال دفاع مقدس نقش به سزائی را ایفاء نموده و همانند جوانان صدر اسلام، یاری كننده رسول مكرم اسلام بوده و بنای حكومت نبوی را با تلاش و توان جوانی خویش به ثمر رسانده و همواره در كنار حضرات معصومین ثمره وجودی اسلام را حفظ کرده اند و هم اكنون نیز با ندای لبیك خویش به مقام عظمای ولایت، سردمدار بر افراشتن پرچم اقتدار اسلام ناب محمدی در عرصه سیاست جهانی می باشند و اقتدار نظام اسلامی را حافظ بوده و خواهند بود . 

 

در واقع، عملیات روانی که مفهوم اصلی این تحقیق است، از مفاهیمی است كه تا به حال تعاریف متعدد و گوناگونی براساس شرایط استفاده از آن ارائه شده است. صلاح نصر از نویسندگان مصری در تعریف عملیات روانی می‌گوید: عملیات روانی همان جنگ كلمه و عقیده است، خواه به صورت مخفی، آشكار، شفاهی و یا كتبی باشد. اساساً سلاحی است كه به انسان و عقل او توجه دارد و هرگاه امكان برقراری ارتباط عاطفی با مخاطب را داشته باشد می‌تواند به اعماق او نفوذ كند.

 

با قدری تامل در حجم برنامه‌های منتشر شده توسط رسانه های بیگانه كه با توجه به محتوای برنامه‌ها، سابقه و دست‌اندركاران آنها، هیچ كدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب نمی‌شوند، می‌توان به ادراكی از علت این موضوع رسید. رسانه های بیگانه درتلاش مذبوحانه برای سیاه جلوه دادن ایران اسلامی و ناامید كردن جوانان از شرایط موجود و آینده روشن می‌باشند.هر چند در عدم درستی این رسانه ها و سرمایه‌گذاران و هسته‌های اصلی آنها با ایران اسلامی شكی نیست اما به نظر می‌رسد كه نمایاندن مطامع ومنافعی كه این دستگاه‌ها خبر پراكنی در پی آن هستند ونیز اثبات اهداف مزدورانه آنها چندان سهل وآسان نیست.

 

 

کلمات کلیدی:

عملیات روانی

تبلیغات دشمن

عملیات روانی دشمن علیه جوانان

راهبردهای مقابله با عملیات روانی

 

 

 

بیان مسئله: 

دشمن در برنامه ریزی میان مدت و درازمدت خود با تكیه بر تخریب نسل جوان كشور سعی می كند تا با ترویج اقسام فساد و فحشاء و سرگرم كردن آنها به امور از پیش پا افتاده ، جوانان را از پرداختن به رسالت اصلی خود بازدارد و آنها را به عناصری لاابالی ، بی تفاوت و بی اراده تبدیل كند تا از جوانان به عنوان ابزاری بر علیه منافع كشور خودشان استفاده نماید . دشمن با سوء استفاده از شرایط سنی و خصوصیات روحی و روانی جوانان سعی می كنند آنها را آلت دست خود در بازی های سیاسی قرار داده و بر علیه آرمانهای  ملی كشور خود بشوراند .

 

دشمنان جهت دستیابی به  اهداف فوق از روشهای مختلفی از جمله تاثیر گذاری بر افكار عمومی جوانان از طریق استفاده از امكانات و ابزارهای تبلیغاتی  بهره خواهند گرفت . شایان توجه است که در هرشبانه روز، رسانه ها ،خبرگزاریها و رادیو های وابسته به دشمنان انبوهی از اخبار را منتشر  می نمایند . بعنوان مثال در هر شبانه روز بیش از 2460 دقیقه برنامه فارسی فقط از رادیوهای بیگانه در فضای كشورمان پخش می شود .  با توجه به محتوای برنامه ها و سابقه دست اندركاران آنها، هیچكدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب  نمی شوند و قصد تضعیف نظام اسلامی را از طریق سست کردن اعتقادات و ارزشهای قشر جوان دارند. زیرا که جوانان، همواره مهمترین نقش را در توسعه پایدار یک کشور دارند .

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول :کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

پیشینه تحقیق

سؤالات تحقیق

روش تحقیق

روش جمع‌آوری اطلاعات

جامعه آماری و نمونه تحقیق (روش نمونه‌گیری ذکر شود)

ابزار اندازه‌گیری (روایی و اعتبار ابزار ذکر شود)

روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل‌های آماری مورد استفاده

تعریف مفاهیم

شرح خدمات گزارش

 

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

مقدمه

بخش اول:عملیات روانی و تهدیدات علیه جوانان در نگاه مقام معظم رهبری

نقش منافقان داخلی در خارج کردن جوانان از صحنه

ولنگاری ، بی بند و باری و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسی

تاثیر پذیری جوانان از تبلیغات دشمن

تلاش برای منحرف کردن ذهن جوانان از آرمانهای انقلابی و اهداف نظام

بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری

عملیات‌روانی

تقسیم بندی عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی استراتژیک

ب) عملیات‌روانی تاکتیکی

تقسیم‌بندی دیگری از عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی آشکار

ب) عملیات‌روانی پنهان

الف – تبلیغات سیاه

محدودیتها و معایب تبلیغات سیاه

نمونه‌های تبلیغات سیاه

ب- تبلیغات خاکستری

محدودیتهی تبلیغات خاکستری

بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی

فشارهای عملی در جنگ روانی

فشارهای عملی

فشارهای نظامی و تسلیحاتی

فشارهای اقتصادی

فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیک

فشارهای فرهنگی و اجتماعی

فشارهای روانی ـ تبلیغی

امکانات و تجهیزات کشور مبدأ

 

بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی

فصل سوم : ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه

مقدمه

بخش اول : فضای کلی رسانه ای علیه قشر جوان ایرانی با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه

بخش دوم : محور یابی  عملیات روانی

بخش سوم : اطلاعات کمی محوریابی عملیات روانی رسانه های بیگانه علیه جوانان

در این بخش از گزارش، هر یک این پنج مقوله اصلی و زیر مقوله های آنها، به تفکیک در قالب نمودار و جداول زیر نشان داده می شوند.

الف) موضوعات و مسائل اجتماعی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اجتماعی

نمودار ۱- اجتماعی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۲- اجتماعی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۳- اجتماعی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۴- اجتماعی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۵- اجتماعی (مجموع فراوانی متغیرهای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی به تفکیک کشور)

نمودار ۶- اجتماعی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشورها به تفکیک عامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آمریکا)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی اسرائیل)

نمودار ۹- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی انگلیس)

نمودار ۱۰- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی فرانسه)

نمودار ۱۱- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آلمان)

نمودار ۱۲- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی گروه های معاند و مخالف)

ب) متغیر های اقتصادی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اقتصادی

نمودار ۱۳- اقتصادی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۴- اقتصادی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۵- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۶- اقتصادی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای سیاسی

نمودار ۲۰- سیاسی  (وضعیت فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی به تفکبک کشور)

نمودار ۲۱- سیاسی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۲- سیاسی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۳- سیاسی  (مجموع فراوانی فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۴- سیاسی  (درصد فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۵- سیاسی  (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۶- سیاسی  (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۷- سیاسی  (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۸- سیاسی  (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۹- سیاسی  (درصد فعالیت آلمان به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۳۰- سیاسی  (درصد فعالیت معاند و مخالف به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

ت) متغیر مسائل فرهنگی و مذهبی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای فرهنگی و مذهبی

نمودار ۳۱- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۲- فرهنگی و مذهبی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۳- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۴- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۵- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد تأثیر بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی از طریق عوامل عملیات روانی)

نمودار ۳۶- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۷- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۸- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۹- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۰- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۱- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت گروه های معاند و مخالف به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

ث) سایر موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )

نمودار ۱۷- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد مرلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۸- اقتصادی (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء بحرانی بودن اوضاع جوانان و بزرگنمایی مشکلات جوانان”)

نمودار ۱۹- اقتصادی (درصد مجموع سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء وجود تبعیض طبقاتی در میان جوانان”)

متغیر مسائل سیاسی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه موضوعات متفرقه غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه

نمودار ۴۲- سایر موضوعات  (مجموع فراوانی عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

نمودار ۴۳- سایر موضوعات  (درصد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه های عملیات روانی

نمودار ۴۴- مجموع کل فراوانی فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۵- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۶- مجموع کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

نمودار ۴۷- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

محورهایی که بیشترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که کمترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که در عملیات رسانه ای همه کشورها بیگانه مورد استفاده قرار گرفته

 

بخش چهارم : شگردهای تبلیغی

 

فصل چهارم : تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی

مقدمه

بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف

فرصت ها و تهدیدات خارجی

نقاط قوت و ضعف داخلی

فرصتهای عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

تهدیدات عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط قوت عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط ضعف عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه

راهبرد

راهبردهای مقابله با عملیات روانی دشمن علیه جوانان

 

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

 

 

  • پاورپوینت مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و چالش هاي اساسي مديران در كسب وكار آينده

    پاورپوینت مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و چالش هاي اساسي مديران در كسب وكار آينده کلمات کلیدی : پاورپوینت مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و چالش هاي اساسي مديران در كسب وكار آينده مديريت سیستم اطلاعاتی مدل سوليوان بدره ي سيستمهاي اطلاعاتي…

  • پاورپوینت حقوق مالکیت فکری

    پاورپوینت حقوق مالکیت فکری کلمات کلیدی : پاورپوینت حقوق مالکیت فکری پاورپوینت حقوق مالکیت فکری پاورپوینت مالکیت فکری بررسی مالکیت فکری تحلیل مالکیت فکری سابقه تاریخی حقوق مالکیت فکری در جهان سابقه تاریخی حقوق مالکیت فکری در ایران ماهیت حقوق…

  • پاورپوینت ماشينکاری الکتروشيميايی (ECM )

    پاورپوینت ماشينکاری الکتروشيميايی (ECM ) پاورپوینت ماشينکاری الکترو شيميايی (ECM ) ماشينکاری الکترو شيميايی (ECM ) تحقیق ماشينکاری الکترو شيميايی (ECM ) مزایا و محدودیتهای ماشین ابزار ECM کاربردهای ماشین ابزار ECM خواص مکانیکی قطعات ماشینکاری شده توسط ECM چهار…

  • پرسشنامه اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

    پرسشنامه اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن پرسشنامه اثربخشی پرسشنامه اثربخشی سازمانی پرسشنامه استاندارد اثربخشی پرسشنامه استاندارد اثربخشی سازمانی پرسشنامه اثربخشی برنامه های آموزشی پرسشنامه بررسی اثربخشی پرسشنامه اثربخشی سیستم نمونه پرسشنامه اثربخشی پرسشنامه ی…

  • پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان

    پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان برنامه ريزي در سازمان تحقیق برنامه ريزي در سازمان اهميت و ضرورت برنامه ريزي تعريف برنامه‌ريزي ويژگي‌هاي برنامه‌ريزي هدف‌های برنامه ریزی فرايند برنامه ریزی و‌يژگي‌هاي يك برنامه خو‌ب انواع برنامه…

  • پروپوزال بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش

    پروپوزال بررسی ابعاد 5 گانه سازمان یادگیرنده در سازمان آموزش پرورش ابعاد سازمان یادگیرنده مولفه های سازمان یادگیرنده مولفه های استراتژیک سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش پروپوزال سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده رویکردی نو…

  • مبانی نظری استفاده از سرمایه های اجتماعی سکونتگاه های غیررسمی در توانمندسازی آنها

    مبانی نظری استفاده از سرمایه های اجتماعی سکونتگاه های غیررسمی در توانمندسازی آنها کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری اسکان غیر رسمی توسعه سکونتگاه های غیررسم مبانی نظری سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی راهکارهای…

  • توسعه مشاركت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های تولید برق

    توسعه مشاركت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های تولید برق پروژه IPP نحوه محاسبه PA سرمایه گذاری صنعت برق پروژه های تولید برق تولیدكنندگان مستقل برق توسعه مشاركت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های تولید برق رفتن به سایت اصلی توسعه مشاركت…

  • پاورپوینت آشنایی با پروژه پل صدر

    پاورپوینت آشنایی با پروژه پل صدر کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با پروژه پل صدر آشنایی با پروژه پل صدر پاورپوینت پل صدر مقاله پل صدر بررسی پل صدر تحلیل پل صدر پل صدر تهران پروژه پل صدر پل صدر…

  • مقایسه تطبیقی مسجد کبود و مسجد شیخ لطف الله

    مقایسه تطبیقی مسجد کبود و مسجد شیخ لطف الله نقوش گردنه مسجد کبود تبریز نقوش گردنه مسجد شیخ لطف الله اصفهان طراحی معماری مسجد کبود تبریز طراحی معماری مسجد شیخ لطف الله اصفهان شباهت های نقوش مسجد کبود و مسجد…

  • پاورپوینت آشنایی با آداب و رسوم پذیرایی در کشور کره جنوبی

    پاورپوینت آشنایی با آداب و رسوم پذیرایی در کشور کره جنوبی کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با آداب و رسوم پذیرایی در کشورکره جنوبی آشنایی با آداب و رسوم پذیرایی در کشورکره جنوبی آداب و رسوم پذیرایی در کشورکره جنوبی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس دانش آموزان

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی عزت نفس دانش آموزان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عزت نفس دانش آموزان مبانی نظری عزت نفس دانش آموزان پیشینه تحقیق عزت نفس دانش آموزان پیشینه داخلی عزت نفس دانش آموزان پیشینه خارجی…

  • ارزیابی براورد سود و بازده سهام شركتها در دوره اول

    ارزیابی براورد سود و بازده سهام شركتها در دوره اول پیش بینی سود سهام پیش بینی بازده سهام نخستین عرضه عمومی سهام پیش‌بینی سود و بازده سهام محاسبه بازده غیرعادی سهام جدید محاسبه بازده اولیه سهام جدید دانلود پروپوزال آماده…

  • پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین

    پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین رفتن به سایت اصلی پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین به تعداد 78 صفحه pdf مناسب سطح کارشناسی رشته های  مهندسی برق و کامپیوتر  …

  • ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 88

    ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سال 88 ارزیابی عملكرد اصل 44 قانون اساسی ارزیابی عملکرد دستگاه ها و نهادهای مرتبط دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت ارزیابی عملكرد قانون اجرای سیاستهای…

  • بررسی تاثیر پولشویی بر مصرف در اقتصاد ایران

    بررسی تاثیر پولشویی بر مصرف در اقتصاد ایران کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی آثار اقتصادی پولشویی تاثیر پولشویی بر مصرف دانلود پایان نامه پولشویی پایان نامه پولشویی در ایران ابعاد مختلف پدیده پولشویی آثار اجتماعی و سیاسی پولشویی تخمین…

  • پرسشنامه سیاست های شرکت ها برای دسترسی به اهداف خود

    پرسشنامه سیاست های شرکت ها برای دسترسی به اهداف خود پرسشنامه دسترسی به اهداف پرسشنامه سیاست های شرکت برای دسترسی به اهداف رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه سیاست های شرکت ها برای دسترسی به اهداف خود    …

  • پرسشنامه استاندارد بازاریابی داخلی محسن صیدی 23 سوالی با روایی و پایایی

    پرسشنامه استاندارد بازاریابی داخلی محسن صیدی 23 سوالی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه بازاریابی درونی پرسشنامه بازاریابی داخلی دانلود پرسشنامه بازاریابی داخلی دانلود پرسشنامه بازاریابی داخلی پرسشنامه استاندارد بازاریابی داخلی پرسشنامه بازاریابی داخلی محسن صیدی پرسشنامه استاندارد…

  • مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان

    مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان مبانی نظری erp مبانی نظری پیاده سازی erp در بانک مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی…

  • تفسیر قانون اساسی ایران و آمریکا؛اصول،رویکردها و مراجع

    تفسیر قانون اساسی ایران و آمریکا؛اصول،رویکردها و مراجع تفسیر قانون اساسی شورای نگهبان قانون اساسی تفسیر قانون اساسی ایران تفسیر قانون اساسی ایران و آمریکا تفسیر قانون اساسی آمریکا رویکرد تفسیر قانون اساسی ایران و آمریکا مراجع تفسیر قانون اساسی…

  • پایان نامه میل به طلاق و عوامل موثر بر آن

    پایان نامه میل به طلاق و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : دام های روانی طلاق عواقب و پیامد های طلاق عوامل موثر بر میل به طلاق نظریه های مرتبط با طلاق پایان نامه طلاق و میل به طلاق…

  • بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری

    بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت یکپارچه معماری اطلاعات با سیستم های هوش تجاری سیستم های هوش تجاری روش های ارزیابی عملکرد مدیریت عملکرد منابع انسانی ارزیابی عملکرد مدیریت منابع انسانی در سازمان نقش ارزیابی عملکرد در فرآیند توسعه…

  • پرسشنامه تعارضات زناشویی ثنایی 54 سوالی

    پرسشنامه تعارضات زناشویی ثنایی 54 سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه mcq پرسشنامه اختلافات زناشویی پرسشنامه تعارض زناشویی ثنایی پرسشنامه تعارض زناشویی براتی و ثنایی پرسشنامه تعارضات زناشویی 54 سوالی پرسشنامه تعارض زناشویی mcq پرسشنامه تعارضات زناشویی تجدید نظر شده دانلود…

  • بررسی عوامل ابهام و غرر در معامله و نحوه رفع آن از مورد معامله

    بررسی عوامل ابهام و غرر در معامله و نحوه رفع آن از مورد معامله غرر در مبيع غرر در ثمن غرر در معامله ارکان غرر در معامله غرر در شرط معامله پایان نامه غرر در معامله چگونگی رفع غرر از…

  • ابعاد و منابع حمایت اجتماعی و بررسی سیستم های آن

    ابعاد و منابع حمایت اجتماعی و بررسی سیستم های آن کلمات کلیدی : منابع حمایت اجتماعی ابعاد حمایت اجتماعی سیستم های حمایت اجتماعی تعریف نظری حمایت اجتماعی تعریف عملیاتی حمایت اجتماعی تحقیق کامل حمایت اجتماعی طبقه بندی حمایت اجتماعی و…